Ce se negociaza la apartamente noi?

V-ati pus vreodata intrebarea ce poate negocia un consultant imobiliar de apartamente noi pentru dumneavoastra ? Iata cateva lucruri care poate le stiati sau poate nici macar nu v-ati gandit ca se pot negocia.

Primul si poate cel mai important lucru intr-o negociere este pretul apartamentului. Negocierea incepe intotdeauna in jos pentru ca primul pret avansat in discutie este cel al vanzatorului, astfel ca pretul doar coboara. Negocierea va tine strict de apartament si anume: euro per suprafata, impartire, finisaje, bucatarie inchisa, geam la baie, suprafete ale camerelor, decomandat sau semidecoandat, dotari, mobilat, modul constructiv al blocului, amplasament, locatie, aproprierea fata de mijloace de transport, de centre comerciale, vizibilitate afara din apartament, randament investitional, fata de pretul mediu, fata de pretul concurentei, modalitatea de plata, chiria in zona, pozitia fata de punctele cardinale sau feng shui si fata de cum ne simtim noi in momentul in care intram efectiv in apartament.

In afara de negocierea pretului apartamentului mai exista si o negociere a ocului de parcare si alte servicii conexe apartamentului cumparat. Astfel putem include aici tot ce nu are apartamentul la vanzare. De exemplu mobila, sau calitatea materialelor care se pun in apartament in cadrul finisajelor sau reimpartirea apartamentului. In functie de ce anume isi doresc cumparatorii, isi pot sustine negocierea pretului astfel incat sa obtina ori un pret mai mic ori mai multe in acelas pret.

Aceasta negociere de obicei este foarte scurta intre dezvoltatorii de apartamente noi si cumparatori, maxim 2 runde, si in general este legata strict de pret mai mic pentru ceea ce se vede la vanzare, eentual cu mici modificari. Dece se intampla acest lucru? Din comoditate si deranj pentru vanzator. Inca in Romania si in Bucuresti mai ales, dezvoltatorii sunt cei care dicteaza tonul negocierii pentru ca cererea este de 5 ori mai mare decat oferta. Atata timp cat exista cerere mare dezvoltatorii se gandesc intotdeauna ca daca nu cumpara clientul 1, atunci o face clientul 2 sau 3 la pretul respectiv. Cumparatorii stiu si ei asta si astfel o negociere pe mai multe planuri probabil ca nu vom vedea decat peste 20 de ani.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *