De ce apelam la Agentie Imobiliara ?

De ce apelam la Agentie Imobiliara? O intrebare fara logica in tarile dezvoltate si unde legislatia este foarte atent reglementata. La noi in Romania incercam sa evitam ceea ce este evident. Dar nu ne dam seama ca ne putem pacali foarte foarte usor, doar pentru ca am vrut sa dam cu 3% mai putin pe un apartament nou, desii acest procent poate fi negociat chiar de catre Agentie in favoarea clientului

Ce servicii presteaza o Agentie Imobiliara care se ocupa exclusiv de Apartamente Noi?

In primul rand Agentia Imobiliara cauta pe piata oferte. Agentia discuta cu dezvoltatorii despre proiectele pe care acestia le au, se informeaza cu privire la detaliile proiectului si stabileste conditiile colaborarii. Dupa aceste discutii Agentia evalueaza pe ansamblu dezvoltatorul, respectiv evalueaza proiectele pe care acesta le detine si poate spune cu aproximatie, daca oferta este in piata, scumpa, ieftina, de calitate sau daca merita o atentie deosebita si apoi este promovata, mai mult sau mai putin.

In al doilea rand Agentia Imobiliara promoveaza ofertele prin diferite mijloace: internet, presa, banere, reviste, s.a.m.d.. Ofertele care sunt considerate de catre Agentie mai bune vor aveaparte de o promovare mai intensa.

In al treilea rand Agentia, prin promovarea proprie, va atrage clienti pentru diferite oferte. Agentia va discuta cu potentialii cumparatori si va incerca sa analizeze cat mai bine dorintele clientului, pentru ai putea oferii acele oferte care se pliaza cel mai bine pe cererea clientului.

In al patrulea rand, o data ce s-au stabilit ofertele interesante pentru client, Agentia va viziona impreuna cu cumparatorul apartamentele noi.

Nu in ultimul rand, o data ce cumparatorul se hotaraste asupra unei oferte care ia placut, Agentia il va asista cu sfaturi privind incheierea antecontractului de vanzare-cumparare. O data incheiat antecontractul Agentia va fi rasplatita pentru serviciile sale cu un comision, iar serviciile sale pentru client vor continua cu sfaturi sau asistenta pana la incheierea actului final, moment cand cumparatorul devine proprietar.

Care sunt avantajele pe care le oferta o Agentie Imobiliara de apartamente noi?

1. Agentia are foarte multe oferte de apartamente noi

– Astfel clientul economiseste timp si bani pentru a cauta el singur ofertele, pentru a se informa singur cu privire la dezvoltator, constructor, date tehnice despre constructie, planuri, preturi, modalitati de plata, dar mai ales disponibilitati de apartamente noi
– De ce disponibilitatile sunt foarte importante? Pentru ca, sa presupunem ca un client cauta singur oferte, dupa cautarea a 2 oferte vede un apartament care il intereseaza si se opreste din cautari. Exista 2 situatii: cumpara si atunci nu va stii niciodata daca o alta oferta din piata ar fi fost mai buna si mai ieftina decat ce a luat si situatia in care nu cumpara, cauta alte oferte, vede ca nu mai gaseste ceva mai bun si in momentul cand se intoarce constata ca respectiva oferta nu mai este de actualitate
– De asemenea un alt avantaj al clientului este faptul ca pe baza cererii si dorintelor sale pentru un apartament nou, Agentia poate sa ii ofere numai acele oferte compatibile si care difera doar prin mici diferente cum ar fi: pret, suprafata, sistem constructiv, ramanand la discretia clientului alegerea zonei de interes
– Economisirea de timp, bani si cunoasterea tuturor disponibilitatilor la un moment dat ofera clientului cel mai mare avantaj posibil

2. Agentia cunoaste foarte bine piata de apartamente noi

– O Agentie Imobiliara specializata in apartamente noi, cu o experienta de cel putin 1 an de zile, poate sa cunoasca piata foarte bine si este in avantajul clientului
– De ce este in avantajul clientului? Pentru ca Agentia poate raspunda foarte usor, pe termen scurt si mediu, la intrebarile clientului cu privire la: Mai cresc preturile? Sa mai astept? Unde este cel mai bine sa cumpar? Zona aceea se va dezvolta? Investitorii au bani sa termine proiectul? In Titan va incepe vreun proiect nou? Ce apartamente noi sunt bune pentru investitie?
– Este foarte important pentru client sa stie ca Agentia are o experienta de minim 2 ani pe piata de apartamente noi

3. Sfaturile date de catre Agentie sunt foarte necesare
– Cunoscand ofertele foarte bine Agentia poate da sfaturi foarte utile daca clientul este nehotarat
– Agentia poate sa arate care sunt avantajele referitoare la o anumita oferta fata de cealalta, cum ar fi: raportul cost/suprafata, modul de impartire al apartamentelor, materialele de constructie, pozitia fata de punctele cardinale, mijloace de transport in comun, seriozitatea investitorului si a constructorului, nivelul costurilor ulterioare achizitiei apartamentului etc.
– De asemenea Agentia poate oferi sfaturi de genul: mai este un singur apartament de tipul acela in oferta, si trebuie sa luati o decizie acum, pentru ca investitorul spune ca mai are pe cineva interesat si s-ar putea sa il pierdeti;  modul de abordare al investitorului stiind ca este pretentios, morocanos sau altfel in momentul cand se semneaza antecontractul;  modul de abordare al investitorului , prin prisma eventualei negocieri referitoare la achizitia apartamentului dorit
– Orice alte sfaturi din partea Agentiei sunt doar cu intentii bune si facute astfel incat, sa fie mai usor pentru client, de a se decide intr-un fel sau altul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *